Inspektor ds. opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz zamówień publicznych

Inspektor ds. opłat za gospodarowanie opadami komunalnymi oraz zamówień publicznych

Małgorzata Tkacz


Tel.  94 35 34 821 , Tel. 94 35 83 127 wew. 21
e-mail: m.tkacz@ryman.pl
I piętro, Biuro nr 21

Stanowisko ds. opłat za gospodarowanie opłatami komunalnymi oraz zamówień publicznych podlega bezpośrednio Wójtowi Gminy.

Zakres czynności

Stanowisko ds. opłat za gospodarowanie opłatami komunalnymi oraz zamówień publicznych poza zadaniami wspólnymi realizowanymi przez wszystkie wydziały i samodzielne stanowiska określone w Regulaminie Organizacyjnym realizuje następujące zadania szczegółowe:

1. obsługa płatników opłat za gospodarowanie opłatami komunalnymi,

2. księgowanie wpływów z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi,

3. kontrola terminowości dokonywania wpłat przez zobowiązanych,

4. prowadzenie postępowania egzekucyjnego w zakresie należności z tytułu opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi,

5. realizacja innych zadań i działań wynikających z przepisów lub doraźnej, potrzeby związanej z funkcjonowaniem systemu odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych,

6. prowadzenie spraw związanych z dokonywaniem zamówień publicznych zgodnie z obowiązującą ustawą Prawo zamówień publicznych,

7. prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych.