Opłaty roczne z tytułu użytkowania wieczystego i trwałego zarządu na gruntach stanowiących własność gminy Dotyczy : 1. Uaktualnienia naliczeń opłat rocznych za użytkowanie wieczyste i trwały zarząd w związku ze zbyciem prawa użytkowania wieczystego,

Zatwierdzanie projektów podziału nieruchomości.



Wymagane dokumenty :
Wniosek Druk do pobrania

1.Dokument stwierdzający tytuł prawny nieruchomości.
2.Wypis z rejestru.kastratu/ nieruchomości.
3.Projekt podziału nieruchomości sporządzone na aktualnej mapie przyjętej do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego wykonane przez uprawnioną jednostkę geodezyjną.
4.Opinię w formie postanowienia o zgodności podziału nieruchomości z planem miejscowym.
Opłaty :
Od wniosku nie pobiera się opłaty skarbowej
Miejsce złożenia dokumentów :
Sekretariat Urzędu Gminy

Termin i sposób załatwienia sprawy :
Niezwłocznie lecz nie póżniej niż 30 dni od daty złożenia wniosku, a sprawy szczególnie skomplikowane nie póżniej niż w ciągu dwóch miesięcy.

Jednostka odpowiedzialna :
Stanowisko pracy d/s Gospodarki gruntami.
pok. 11
tel. 35-83-127 , 38-83-151 w.27