Zameldowanie na pobyt czasowy (powyżej 3 miesięcy)
Wymagane dokumenty:
1. Dokument stwierdzający tożsamość (dowód osobisty),
2. Książeczka wojskowa,
3. Wypełniony formularz zgłoszenia pobytu czasowego,
4. Dokument potwierdzający tytuł prawny do lokalu, w którym ma nastąpić zameldowanie (akt notarialny, umowa najmu, decyzja o przydziale kwatery stałe) ujawniający osobę uprawnioną do potwierdzenia zgody na zameldowanie (właściciel, najemca, wynajmujący).
Opłaty:
Czynności związane z zameldowaniem na pobyt czasowy nie podlegają opłatom.
Miejsce złożenia dokumentów
Urząd Stanu Cywilnego Urzędu Gminy Rymań - pok. Nr 33, tel. 35-83-127, wew.33
Termin i sposób załatwiania sprawy:
- w wypadku przedłożenia wszystkich wymaganych dokumentów oraz poprawnym wypełnieniu formularza zgłoszenia pobytu czasowego czynność zameldowania dokonywana jest bezzwłocznie.
- w wyniku dokonania czynności meldunkowej interesant otrzymuje komputerowy wydruk w postaci poświadczenia zameldowania na pobyt czasowy powyżej 3 miesięcy.
Tryb odwoławczy
Od decyzji wydanej przez Wójta Gminy Rymań przysługuje odwołanie do Wojewody Zachodniopomorskiego w terminie 14 dni od dnia doręczenia stronie decyzji administracyjnej.
Uwagi:
- W przypadku upływu terminu zameldowania na pobyt czasowy powyżej 3miesięcy meldunek automatycznie wygasa.
- Ponowne zameldowanie na pobyt czasowy jest realizowane poprzez prawne dostarczenie wymaganych dokumentów i wypełnienie formularza meldunkowego.
Podstawa prawna
Ustawa z dnia 10 kwietnia 1974 roku o ewidencji ludności i dowodach osobistych (.Dz.U. z 2001 r. Nr 87, poz. 960).
Informacje
Liczba wyświetleń: 252
Źródło informacji: Administrator
Data źródła: 2008-08-19 14:52
Historia zmian
2023-09-24 09:02 Migracja strony