Przejdź do treści

Ostrzeżenia meteorologiczne oraz zagrożenia

ZGROMADZENIA

Ochrona danych osobowych

Zapewnienie dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami

Wybory i Spisy

Urząd Gminy

Organizacja Działania Samorządu

Prawo Lokalne

Ogłoszenia, Obwieszczenia i Zawiadomienia

Zamówienia Publiczne

Nieruchomości

Oświadczenia Majątkowe

Instytucje Kultury

Akty normatywne

KWALIFIKACJA WOJSKOWA

Planowanie przestrzenne

Ochrona Środowiska

Dzialalność lobbingowa

Poradnik Petenta - Jak załatwić sprawę urzędową

Udostępnienie danych

Obsługa Biuletynu

Zezwolenie na umieszczenie reklamy na gruncie gminnym

Zezwolenie na umieszczenie reklamy na gruncie gminnym


Wymagane dokumenty :
1. Wniosek w sprawie wydania zezwolenia na zajęcie pasa drogowego z tytułu umieszczenia na nim reklamy
2. Szkic reklamy z zaznaczoną treścią, kolorystyką i wymiarami
3. Pozwolenie na budowę, jeżeli reklama ma być wolnostojąca, trwale związana z gruntem
4. Potwierdzenie dokonania wpłaty

Opłaty :
1. Opłata skarbowa za wniosek – 5 zł. (na podst. art.1 ust.1 pkt. 1 lit. a ustawy z dnia 9 września 2000r. o opłacie skarbowej - w znakach opłaty skarbowej).
2. Opłata skarbowa za załącznik 0,50 zł. (na podst. art.1 ust.1 pkt. 1 lit. a ustawy z dnia 9 września 2000r. o opłacie skarbowej - w znakach opłaty skarbowej).
3. Opłata stała za wydanie decyzji – 76,00 zł. w znakach opłaty skarbowej.
4. Opłata za każdy dzień zajęcia pasa drogowego drogi gminnej z tytułu umieszczenia reklamy wynosi 0,60 zł. na 1 m2 powierzchni reklamy.
Podstawa : art.40 ust.1-7 oraz art.47 ustawy z dnia 21 marca 1985r. o drogach publicznych (tekst jednolity – Dz.U. Nr 71, poz. 838 oraz art.10 pkt. 1 do 4, Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 24 stycznia 1986r. w sprawie wykonania niektórych przepisów ustawy o drogach publicznych (Dz. U. Nr 6 poz. 33 z 1986r).

Opłatę należy wpłacić na rachunek Urzędu Gminy w Rymaniu :
POMORSKIEGO BANKU SPÓŁDZIELCZEGO W ŚWIDWINIE ODDZIAŁ W RYMANIU
NR:85811043-6000358-36001-10/02
Znaki opłaty skarbowej - do nabycia w kasie urzędu w Rymaniu.

Miejsce złożenia dokumentów :
Sekretariat Urzędu Gminy

Termin załatwienia sprawy:
Do 30 dni.

Tryb odwoławczy:
W przypadku odmowy wydania decyzji przysługuje odwołanie do Samorządowego Kolegium odwoławczego przy Sejmiku Samorządowym w Szczecinie za pośrednictwem Wójta Gminy Rymań w terminie 14 dni od dnia jej doręczenia.

Inspektor ds budownictwa :
pok. Nr 22
tel. 35-83-127 w.26 lub 35-83-151

Podstawa prawna :
- ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz.U.z 2000r Nr 98 poz. 1071 z późniejszymi zmianami),
- ustawa z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (t.j. Dz.U. z 2000r Nr 86 poz. 958),
- Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 24 stycznia 1986r. w sprawie wykonania niektórych przepisów ustawy o drogach publicznych (Dz. U. z 1986r Nr 6 poz. 33),
- ustawa z dnia 07 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2000r Nr 106).